Uudiskiri

Uudiskiri on väga hea viis, kuidas hoida oma olemasolevaid kliente. Kui inimene on Sulle usaldanud oma e-posti aadressi, siis tuleb seda usaldust vääriliselt hoida.

Ära raiska oma kliendi aega ja saada talle poolikuid, liiga lihtsaid ja labaseid kirju. Unusta uisapäisa reklaamiga pommitamine. Suur osa meist ei salli, kui meie postkast on täis kirjut, isikupäratut ja suvalist sisu, mis on loodud, et kõnetada masse.

Iga inimene soovib, et läbi tema isikliku e-posti suheldakse ka just temaga isiklikult. See ei tähenda ainult seda, et paotad kirja algusesse inimese eesnime, vaid tähendab, et vähemasti püüad oma kirjaga pakkuda talle mingisugust väärtust.

Statistika näitab, et läbimõeldud ja professionaalne uudiskiri on väga efektiivne remarketingi võte. Uudiskirja saanu on inimene, kes juba teab, mis toodet või teenust müüakse, tal on vaja meeldetuletust, miks see on hea.

Kuidas kirjutada uudiskirja: minu soovitused

Olen uudiskirju erinevatele ettevõtetele koostanud juba mitmeid aastaid. Olen näinud oma kogemusest, et just uudiskirja kaudu on võimalik suurte tulemustega turundada.

Võimalik, et Sul on kõik teadmised ja oskused olemas, et luua üks hea uudiskiri. Kuigi võib tunduda, et kirja kirjutamine on lihtne, on hea, kui kirja kirjutamisele eelneb strateegia välja töötamine.

Hea uudiskiri:

  • Ei keskendu ainult toote või teenuse reklaamimisele.
  • Ei korda pidevalt sama teksti.
  • On silmnähtavalt läbimõeldud, vigadeta ja ilus vaadata.
  • Ei potsata postkasti lihtsalt niisama – see pakub lugejale väärtust. Seal on kas hea pakkumine, sisaldab olulist uut infot või viitab põnevale lugemisele kodulehel.

Kui soovid täpsemad soovitusi ja nippe uudiskirja kirjutamiseks, vaata ka SIIA.

Toimiv uudiskiri on vaid mõne sammu kaugusel. Aitan Sul määratleda:

  • Kes on need inimesed, kes loevad Sinu kirju ja mida nad võiksid tahta lugeda.
  • Milline on Sinu brändi keel ja sõnum.
  • Mida on vaja kliendile kõnetada ja kuidas seda teha.
  • Kui palju on optimaalne arv kirju nädalas ja kuus.
  • Milline võiks olla uudiskirja välimus ja milliseid viiteid ning nuppe see peaks sisaldama.
  • Panen Sinuga koostöös kokku teksti ja aitan luua pealkirja, mis meelitaks avama ilma klienti petmata.

Kui uudiskiri on paigas, vaata üle, kuhu need kirjad kliente viivad.

Kui klient saab Sinult kirja, viib see tema ideaalis edasi teenust või toodet ostma. Milline on Sinu loodud maandumisleht, veebileht, sisuleht või ostuplatvorm?

Kui vajad sisutekstide loomisel abi, saan Sind aidata. LOE LÄHEMALT.

uudiskiri

Üks kord

49 €

Ühekordne uudiskiri

Brändi tundma õppimine

Kirjapõhja kujundamine

Teksti kirjutamine

Testimine ja saatmine

Teenus

249 €/kuus

Järjepidev uudiskirjade loomine

Brändi tundma õppimine

Sihtgrupi analüüs

Strateegia loomine

Teksti kirjutamine

Testimine ja saatmine

Üks kuu

149 €

4 uudiskirja

Brändi tundma õppimine

Sihtgrupi analüüs

Tekstide kirjutamine

Kirjade testimine ja saatmine