Sotsiaalmeedia sisu

Sotsiaalmeedia sisu on Sinu asendamatu partner ettevõtluses. Selleks ei pea ühtegi uuringut tegema, et näha ja teada, et suur enamus inimesi veedab liiga palju aega sotsiaalmeedias.

Selle positiivne külg on see, et ettevõtjana on Sul võimalik oma toodet või teenust neile samu kanaleid kaudu pakkuda. On igati loogiline, et kaup tuleb ostjale silme ette seal, kus ta kõige enam viibib.

Facebook on kõige populaarsem sotsiaalmeediakanal, mida külastab iga kuu üle 2 triljoni kasutaja. Facebookist populaaremad internetilehed on ainult Youtube ja Google.

Instagrami kasutajaid on mõnevõrra vähem, aga vaid seetõttu, et selle kasutajaskond kuulub valdavalt pisut teise vanusegruppi. Kuigi üle 80% Instagrami kasutajatest on ka Facebooki konto, ei pruugi nad mõlemas rakenduses ühtviisi aktiivsed olla. Instagrami keskmine kasutaja on vanuses 18-34, Facebookis liigub keskmise kasutaja vanus rohkem 40ndatele lähemale.

Inimene peab midagi nägema seitse korda enne, kui ta sellele tähelepanu pöörab.

Seepärast on sotsiaalmeedia väga hea koht, kus oma ainulaadset ja ilusat sisu luua, et seda ikka ja jälle inimestele näidata. Loe lähemalt, miks on kvaliteetne sotsiaalmeediasisu ettevõttele tähtis SIIN.

Sotsiaalmeedia sisu luues tuleks arvesse võtta:

  • Brändi keel ja kujundus peavad läbi kumama.
  • Pea silmas sihtgruppi, kelle jaoks postitad.
  • Milline on väärtus, mida suudetakse pakkuda lisaks tootele või teenusele.
  • CTA ehk call to action postituste kõrval peaks olema vähemalt sama palju kui mitte rohkem postitusi, mis ei püüa otseselt midagi müüa.
  • Inimesed hindavad esteetikat.
  • Sõnum peab olema selge ja korrektne.
  • Kasuta SEO põhimõtteid ka sotsiaalmeedias.

Minu senine kogemus on viinud mind rohkem Facebooki, Instagrami ja LindkedIni. Need on platvormid, mida kasutavad peamiselt täisealised ja professionaalid.

Olen loonud sotsiaalmeedia sisu, mis toetab erinevate teenuste ja toodete levimist. Nende ühine joon on olnud seni: korrektsus, usaldusväärsus, autentsus. Eesmärk on pakkuda inimestele lisaväärtust.

Iga sotsiaalmeediaplatvorm on omanäoline ja vajab pisut erisugust lähenemist. Facebook ja Instagram on kohad, kus inimesed valdavalt käivad meelelahutust tarbimas. Siin saab kõige edukamalt teha pakkumisi eraisikutele.

LinkedIn on professionaalne sotsiaalmeediaplatvorm, kus suhtlus toimub peamiselt läbi ettevõtete või teenuseosutajate prisma ehk parim on turundada teenuseid või tooted, mis on suunatud teistele ettevõtetele või teenuseosutajatele.

Sotsiaalmeedia sisu planeerimine ja loomine. Minu töökorraldus:

  • Sobiva sotsiaalmeediakanali selgeks tegemine või selles kokku leppimine.
  • Brändi tundma õppimine.
  • Sihtgrupi analüüs.
  • Strateegia loomine.
  • Postituste loomine, kujundamine ja postitamine.
  • Postituste tulemuste analüüsimine.

sotsiaalmeedia

Instagram

alates

299 €

/kuus

Brändiga tutvumine

Sihtgrupi kindlaks tegemine

Strateegia loomine

2 postitust nädalas + 2 story-t ja 1 reel

Postituste sisu ja kujunduse loomine

Postitamine ja tulemuste analüüsimine

Facebook

alates

229 €

/kuus

Brändiga tutvumine.

Sihtgrupi kindlaks tegemine

Strateegia loomine

2 postitust nädalas + 2 story-t

Postituste sisu ja kujunduse loomine

Postitamine ja tulemuste analüüsimine

LinkedIn

alates

399 €

/kuus

Brändiga tutvumine

Strateegia loomine

2 postitust nädalas

Uute kontakide loomine, vähemalt 1 kommentaar, 1 laikimine ja 1 postituse jagamine nädalas

Postituste sisu ja kujunduse loomine

Postitamine ja tulemuste analüüsimine