Sisuturundus

Sisuturundus tähendab kirjutaja jaoks sisuturundusartiklit. Kuigi on teada, et inimeste tähelepanu on praegusel ajal kiiresti hajuv ning keegi midagi lugeda ei taha, on teada ka, et kui on midagi vaja teada, siis leitakse aeg ka lugemiseks.

Sisuturundus – kellele ja milleks?

Hea sisuturundusartikkel ei müü toodet ja teenust, vaid pakub lahenduse. Selles artiklis on palju head ja vajalikku informatsiooni, nippe, nõuandeid, juhiseid ning vajadusel viiteid allikatele.

Sisuturundus on võimalus näidata potentsiaalsele kliendile, et oled ettevõttena usaldusväärne ja professionaalne. Veelgi enam, Sa hoolid. Sa oled täheldanud, et inimestel on vajadus ja Sa soovid pakkuda teenust või toodet, mis selle vajaduse rahuldab.

Sisuturundusega on võimalus paisata laia maailma ehk ajakirjandusse kompaktne ja isuäratav kirjutis, mis avalikustas üldsusele midagi, mille kohta nad tahaksid rohkem teada. Loe rohkem sisuturundusest SIIN.

Kuidas head sisuturundust teha?

Selleks, et teada, millest võiksid kirjutada, on vaja teha pisut kodulehe optimeerimise ehk SEO tööd. Kui Sul on teada teema, mis kõnetab inimesi või küsimus, millele nad vastuseid otsivad ning see seostub Sinu tegevusvaldkonnaga, on Sul teada ka, millest võiks rääkida Sinu sisuturundusartikkel.

Edukas sisuturundus käib käsikäes sobiva ja maitseka kujundusega, asjatundjate tsitaatide ja kvaliteetsete fotodega.

Nagu juba öeldud, on väga tähtis aga just keel, mida kasutatakse. Kui inimene saab peale vaadates ja esimeste sõnade järgi kohe aru, et talle üritatakse midagi müüa, mõjub see eemaletõukavalt. Hoolikalt valitud toon ja sõnumi edastamise viis on võtmeks.

Sisuturundus on sisuliselt samuti üks reklaamimise ehk teisiti öeldes turundamise vorme, kuid erinevalt klassikalisest reklaamist, annab sisuturundus pisut laiema platvormi. Lisaks oma toote või teenuse müümisele, on see hea viis jõuda kliendile lähemale.

Kui inimene loeb midagi, mis talle meeldib, siis ta seda tõenäolisemalt usaldab ka Sinu toodet või teenust. Veelgi enam, võib-olla ta jagab Sinu kaudu saadud infot teistegagi ning nii jõuab Sinu bränd kaugemale. Mitte miski ei asenda inimeselt inimesele liikunud infot.

Sisuturundus võib olla:

  • Artikkel meedias
  • Blogipostitus kellegi teise veebilehel
  • Intervjuu
  • Juhend
  • Reklaamleht
  • E-raamat jms.

Sisuturundus
Sisuturundus. Foto: Maria Orlova

Sisuturundusartikkel

99 €

kuni 300 sõna

Brändiga tutvumine

Eesmärgi seadmine

Kirjutamine

Optimeerimine

Sisuturundusartikkel

149 €

kuni 600 sõna

Brändiga tutvumine

Eesmärgi seadmine

Kirjutamine

Optimeerimine

Sisuturundusartikkel

199 €

kuni 1000 sõna

Brändiga tutvumine

Eesmärgi seadmine

Kirjutamine

Optimeerimine