Kodulehe tekstid ja blogipostitused

Suure konkurentsiga maailmas otsivad inimesed kõige usaldusväärsemat teenusepakkujat. Koduleht, kodulehe tekstid ja blogipostitused on üks viis, kuidas usaldusväärsust luua.

Sul võib olla hea visuaal, tabav nimi ja suurepärane toode või teenus, aga kui Sinu kodulehel ei ole mitte midagi, mis selgitaks, miks Sa selle ettevõtte lõid, kust Sinu toode pärineb, miks eelistada just Sinu pakutavat jne, siis jääb usalduslik suhe kliendiga saavutamata.

Põrsast kotis inimesed reeglina osta ei soovi. Ole avatud ja kirjelda iseennast, oma ettevõtet, oma tooteid ja teenuseid. Toeta vajalikku infot huvitavate nüanssidega, seo oma tegemised suuremate eesmärkidega.

Aitan tekstidega köita lugejaid, püüda võimalikke kliente ja luua Sinu tegemiste ümber usaldust. Leiame Sinu ettevõttega sobivad teemad ja avame need Sinu ettevõttele sobivas stiilis.

Mis on kodulehe tekstid ja blogipostitused?

Koduleht koosneb reeglina mitmes leheküljest. Lisaks esiküljele, on eraldi lehekülg iseenda ja tegevuste tutvustamiseks, leht teenuste või kaupade esile tõstmiseks, võib-olla ka e-pood või broneerimisleht, tagasiside andmise lehekülg, asukoha tutvustus jne.

Kõige tugevam turunduslik tööriist sinu tööriistakastis on kahtlemata Sinu koduleht.

Koduleht on Sinu visiitkaart. See, mida ja kuidas Sa sinna lood, kas meelitab inimesi või tõukab need eemale. Miks on oluline pühenduda tekstidele oma kodulehel, loe ka SIIT.

Google hindab Sinu kodulehe usaldusväärsust nii olemasolevate osade järgi, aga ka pakutava Sinu kvaliteedi järgi. Kui pakud teenust või müüd kaupa, aga mitte ükski lehekülg ei kirjelda ega selgita midagi, hindab Google seda pigem madalalt. See aga tähendab, et kui keegi googeldab täpselt seda, mida Sina pakud, ei tõsta Google Sinu kodulehte esile.

Üks osa optimeerimisest ehk SEO-st on sisutekstid. Sinu kodulehel olev mistahes tekst ja mistahes lehekülg peaks olema võimalikult suurel määral optimeeritud.

Kodulehe tekstid ja blogipostitused. Mida ja milleks valida?

Kui tutvustavaid ja kirjeldavaid tekste vajavad kõik kodulehed, siis blogipostitused ei ole kõikide jaoks tingimata vajalikud ega sobilikud.

Blogipostitused on enamasti ettevõtte töö, teenuse või kaubaga seonduvad tekstid, mida võivad kirjutada ka näiteks partner-ettevõtted, n-ö külaliskirjutajatena.

Minu senine kogemus toetub rohkem aga artiklitele, mis pisut rohkem eeltööd vajavad tekstid. Selleks, et kirjutada ettevõtte tegevusalaga sobivat head, harivat ja üldsusele sobivat artiklit, on vaja süveneda, otsida usaldusväärseid allikaid, vajadusel lugeda ka raamatuid.

Artikkel on aga kestev väärtus, millele saab aina uuesti viidata. Kui valitud teemad on inimestele olulised, jõuavad nad läbi orgaanilise Google otsingu artikleid Sinu kodulehe lugema veel aastaid. Seeläbi saad luua enda ümber usaldusväärsust, aga ka huvi Sinu teenuse või toote vastu.

Kodulehe tekstid
Kodulehe tekstid ja blogipostitused. Foto: Joanna Bogacz

SEO tekst kodulehele

149 €

kuni 300 sõna

Brändiga tutvumine

Eesmärgi kokku leppimine

Kirjutamine

Optimeerimine ehk SEO

SEO tekst kodulehele

219 €

kuni 600 sõna

Brändiga tutvumine

Eesmärgi kokku leppimine

Kirjutamine

Optimeerimine ehk SEO

SEO tekst kodulehele

279 €

kuni 1000 sõna

Brändiga tutvumine

Eesmärgi kokku leppimine

Kirjutamine

Optimeerimine ehk SEO