Iga tekst, mis on mõeldud inimesi köitma, peab olema hästi kirjutatud. Copywriting ja reklaamtekst on just need märksõnad, mis käivad selle põhimõttega kaasas.
AI ja ChatGPT loovad kirjutisi, mis on paraku läbinähtavalt tehislikud. Aina enam on ka Google’i jaoks oluline, et lisaks sellele, et tekst sisaldab täpseid märksõnu, on see ka hästi loetav. Mida rohkem areneb edasi AI, oskab ka Google tuvastada tehisliku teksti ega tõsta seda esile
Copywriting ja reklaamtekst: See on Sinu nägu
Minu jaoks on isiklikult tähtis, et sisu, mis ma loon, oleks päriselt ka kellelegi väärtuslik. Ostu sooritab või oma valiku teeb inimene sageli emotsiooni ajel.
Kui inimene tunneb Sinu ettevõttega sidet, leiab, et Sinu väärtused on kooskõlas tema omaga, siis ta valib Sinu. Aitan Sinu ettevõtte lehele seda vajalikku emotsiooni sisse kirjutada.
Copywriting ja ka reklaamtekst on sellised, mille puhul tuleb alati kindel olla, mis on see toode või teenus, mida müüakse ja kes on Sinu tarbija. Selleks õpin tundma Sinu brändi ja loon täpselt sellised tekstid, mis sobituvad Sinu visiooni ja missiooniga.
Copywriting ja reklaamtekst. Mis on nende erinevus?
Lihtsalt öeldes on iga loodud reklaamtekst copy, aga iga copy ei ole reklaamtekst. Kui reklaamtekst on reeglina pigem midagi lühikest ja haaravat, siis copywriting võib olla ka Sinu brändilugu kodulehel. Kui soovid copywriteri tööst rohkem lugeda, saad seda teha SIIN.
Kuidas ma töötan?
Iga töö on erisugune ja kunagi täpselt ühtmoodi teha ei saa. Seda enam, et kirjutamine on loominguline protsess. Küll aga on teatud etapid, ilma milleta ühtki tööd teha ei saa:
- Brändiga tutvumine.
- Sihtgrupi välja selgitamine.
- Eesmärgi seadmine. Mida soovitakse tekstiga saavutada?
- Mahus ja tähtajas kokku leppimine.
- Kirjutamine.
- SEO ehk optimeerimine. Soovituslik.
- Ülevaatamine ja paranduste tegemine.
- Viimane minupoolne üle lugemine toimub koos kujundustega.
Reklaamtekst
alates
99 €Lühike ja tabav
Copywriting
alates
149 €kuni 600 sõna
Copywriting
alates
199 €kuni 1000 sõna